Sider

5. mai 2011

Mini Cooper D Countryman!

Vi har kjøpt oss bil i dag vi!!!  
Jeg er helt i hundre. Har 1000 sommerfugler i magen og klarer nesten ikke sitte stille! Vi var å prøvde bil på lørdag, og jeg ble forelsket i en bil ♥♥♥ Som overskriften sier så er det en  
Mini Cooper D Countryman! 
Den er nesten som på bildet over her. Forskjellen er at taket er svart, og felgene mer grå. Sånn lettmetallfargete. Ikke hvite som på bildet. Så er den fullpakket av utstyr. Blant annet ryggesensor, soltak i glass, 18" lettmetall sommerdekk. Skikkelig lavprofil der ja. Kanskje litt harry, men mest kult i grunnen. Den har regnsensor og oppvarmede spyledyser osv osv. Jeg kunne holdt på i det uendelige her kjenner jeg. Den er registrert for 4 personer. Så det er bare to seter bak! De ser like ut som forsetene! 
Åh - den er så fiiiiin! 
Og den er helt ny! 2011-modell, kjørt bare 11 000 km! Det er jo ikke noe! Vi får den på tirsdag. Dette er vel første gang i evigheten jeg har lyst at helgen skal fly avgårde!! *hihi* Nei, nå må jeg rydde noe,eller vaske noe, må hvertfall gjøre noe her kjenner jeg. Klarer jo ikke være i ro jo! 
Bilder av det egentlige vidunderet kommer til uken!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med ny bil! Er kjempekule de småtassene der!

Ellen* sa...

Grattis med nybil! Den var ganske søt - til bil å være!;o)

Jennie sa...

Åå! Den var tuff!!!
Då får ta ett strög ut hit när den kommit vettu -en perfekt köretur på en halvtimme :)

*GRATTIS*

Hanne sa...

grattis med yrkult fremkomstmiddel!! går en sånn rød her i gata, men blanke felger å det hele.. god helg til dere! :)