Sider

8. mai 2011

Ut på tur - aldri sur!

Vi har vært på tur til Fornebu i dag. Det er så fint å bare vandre rundt der og nyte solen. Gikk en annen vei denne gangen, ikke langs den asfalterte ruten, men litt utenfor. Offroad liksom *fnis* Og i det vi skulle ta inn på asfalten igjen, såg Odd Ivar denne steinporten og da måtte vi jo bare gå bort dit å ta bilder ved den. Odd Ivar lar seg lett fasinere av ting han ser. Som steinporter...
Prøvde ikke å dytten den overende som det kan se ut til på bildet, men later som jeg tøyer ut!

 En fin Allè med trær!
 Et til ved steinporten. Skjønner ikke hvorfor bildene kommer hulter til bulter her inne noen ganger. Jeg legger dem jo etter hverandre... jaja..
 Odd Ivar smiler pent til fotografen!
Meg igjen!
Etter å ha gått en stund ble vi sultne og tørste. Så vi gikk til det gamle flytårnet, der er nemlig en kaffe. Men jeg klarer jo aldri å huske navnet på den. Men et kjapt Google-søk sier meg at den heter Cafe Odonata! Jeg spiste noen deilige nudler med kylling, mens Odd Ivar spiste Club Sandwich. Kjempedigg mat. 
Etter lunsj ruslet vi tilbake til bilen og kjørte hjem. Satte oss ute på verandaen i solen. Gradestokken viste da 39 grader i solen, og 18 grader i skyggen. Varmt og godt. Så vi sovnet vist litt begge to i hver vår stol!
I ettermiddag dro Odd Ivar ut for å sykle, jeg ble hjemme for å jobbe litt med foreldresamtaler. Men solen fristet, så etter en stund satt jeg meg ut igjen. Men rastløs som jeg var endte jeg opp med å vaske og skrubbe gulvet der ute. Det er så jævlig mye pollen nå altså! I tillegg til at når det blåser så får vi masse løv på veranden. Enda vi bor øverst... Merkelig!
Og at det er mye pollen, det kjenner jeg veldig på kroppen. Jeg legger meg med hodepine, og våkner opp med hodepine. Det suger skikkelig!
Men nå er det bare 2 dager til vi skal hente vår Countryman ♥♥♥ Gleder oss litt kan man jo si!

Ingen kommentarer: