Sider

18. juli 2011

Ditt og datt...

Jeg leser ganske mange blogger. Mest interiørblogger, men også andre som er intressante. Blant annet er jeg mye inne i bloggen til Camilla Phil. Hun skriver for det meste om mote og hudpleie. Blant annet. Jeg for min del har ingen moteblogg. Ikke helt for meg. Men jeg liker å lese i Camilla sin blogg for man får god info om diverse produkter. Blant annet har hun akkurat skrevet om hårstrikker! Og det passer meg perfekt. 
Jeg har jo som noen av dere vet spart til langt hår. Har holdt på i litt over 1 år nå, og nå er håret ned til skuldrene. Før jeg begynte å spare var det vel 3 cm på det lengste....! 
Men med langt hår kom problemet mitt da. Hårstrikker. Jeg liker ikke de der metalldingsene som er på strikkene. De sliter unødvendig mye på håret. Og fordi jeg har så innihampen tjukt hår jeg ha det i hestehale når det er varmt. Jeg har prøvd ulike spenner og klemmer, men i tillegg til å ha tjukt hår, har jeg også veldig glatt og stritt hår så strikk passer best. Ingen rettetang i dette huset nei!  Phu - dette ble en lang innledning til det jeg egentlig skulle skrive da... hihi*** 
Men hvertfall, strikken Camilla skrev om heter Blax snag Free hair elastic. Og jeg falt for det med en gang. Bare hør hva de skriver om denne hårstrikken inne på shopping4net:

Blax Snag Free Hair Elastics

Blax Snag Free Hair Elastics er verdens beste hårstrikk! Disse fantastiske strikkene glir inn og ut av håret uten å hekte seg fast, gjøre vondt eller dra med seg et eneste hårstrå! Det sitter stabilt og er superskånsomt mot håret, og bevarer sin elastisitet i både varme, kulde og fukt.
Produsert av et gjenvinningsbart og transparent materiale som er usynlig i håret.
Perfekt for barn og andre som er ømme i håret og hodebunnen!

Fordeler med Blax:
  • Kan benyttes flere hundre ganger
  • Beholder alltid samme elastisitet
  • Mer skånsom for håret
  • Sitter sikkert der du har satt den
  • Glir ut uten å hekte seg fast eller gjøre vondt
Jeg googlet og fant dem blant annet inne på Shopping4net Her koster de 65,- for 8 stykker. Tenkte det var verdt å prøve. Bestillte både blanke og sorte. Tenkte knallrosa ble litt voldsomt for meg. Hadde de bare hatt brune eller orange.... *sukk*
Vel, dette var dagens skjønnhetsinnlegg fra meg *fnis*
Ha en fortsatt finfin mandag og en flotters uke!

Ingen kommentarer: