Sider

3. juli 2011

Ecco Biom Train

Vi var på bytur i går. Jeg og Odd Ivar. For til frokost i går sier han, vi får vel ta oss en tur til Oslo så vi kan finne deg et par gode sko!
Neida, jeg har ikke grini meg til nye sko. Men jeg har lett lenge etter et par sko som kunne erstatte mine velbrukte Merrell-sko. Jeg er jo som noen av dere kanskje har fått med dere, stor fan av Merrell.. Og har stort sett bare gått med Merrell de siste årene. Det er jo fantastiske gode sko da! Men det er ikke lett å finne nye, da det ikke er så mange som tar inn Merrell lengre. Så nå tenkte jeg at jeg må prøve noe annet så jeg slipper lete Østlandet rundt etter sko! Jeg prøvde disse Ecco-skoene sist vi var i Oslo. Men da hadde jeg ikke råd til å kjøpe dem. Så var vi i Sandvika på fredag. Men selgeren i den skobutikken var skikkelig kjip, så der gadd ikke jeg legge igjen en krone en gang!! Så derfor dro vi til Oslo og Skoringen i Grensen. Tror jeg. Hvertfall, der fant jeg disse deilige skoene. De er som en liten himmel til hver fot. Det er som å gå på skyer. Det er flere ulike modeller av disse Ecco Biom skoene. Jeg valgte de som damen kalte løpesko. De hadde sko for kunn gåing, men de var i skinn og sikkert temmelig tette og varme. Så derfor valgte jeg disse løpeskoene i sånn mesh-stoff. Luftige og gode. Har nemlig planer om mye gåring i sommer for tenk!! Mine er ikke helt som på bildet da. Mine har lille fòr inni, og dermed en lilla kant (der det er hvitt på disse) der man putter foten inn ;-)
Og ja, det glemte jeg å skrive.  
JEG HAR SOMMERFERIE!!!  
5 LANGE DEILIGE UKER!!!!
HERLIG!!!
Det er så deilig å ha ferie. Hva vi skal i ferien? Tja si det. Først skal vi få besøk av mamma og pappa. Så skal vi en tur til Kristiansand. Og Dyreparken. Håper jeg. Etter det har vi ikke planlagt noen ting vi. Vi tenker å ta det litt som det kommer vi. Tar noen turer alt etter som. Vi bor jo sånn til at vi kan dra på dagsturer eller overnattingsturer nesten hvor som helst på no time!
Men vi er veldig glade i å være hjemme også. Vi er heldigvis ikke sånn at vi MÅ dra hjemmefra med en gang vi har noen fridager. Det må da være litt slitsomt å ha det sånn vel? Å ikke kan slappe av i hjemmets lune rede når man har ferie? Jeg syns det er deilig å bare rusle rundt hjemme, stelle og stulle litt. Så ta seg noen turer hit og dit. Ta inn på hotell litt impulsivt, gå ut å spise middag. Ahhhh - det er livet det! Men det er kanskje godt vi er ulike alle sammen? Ja det er det.
Men nå skal jeg gå i gang med litt stulling og stelling her hjemme. Vi blogges snart igjen

1 kommentar:

Anonym sa...

De skoene så gode ut ja -flink du er som har store gåplaner i ferien da;)
Synes ofte at det er med ferien som med en del andre ting - alt skal helst være spikret og planlagt minst et halvt år i forveien.... Føler ofte at det er andre som er mer "stresset" over manglende ferieplaner enn det en selv er he he...
I alle fall -nyt feriedagene både hjemme og borte!;)

Hilde:)