Sider

20. august 2011

Peace &Skulls

Jeg har vist fått en ny dille jeg. Armbånd. Jeg bruker jo armbånd hver dag, og da er det jo greit å ha et til hvert anntrekk sant? Jeg er godt på vei hvertfall *hihi*
På bildet over her er det grønne perler med marmoreringer, en hodeskalle og en gullfarget mellomdeler.

Her er et stort Peace-merke sammen med hvite perler med gråe sjatteringer. Og en mellomdeler i sølv. Liker å bryte opp litt når jeg bruker kun en sort perler.

Over her er det en type stein i korallfarge. Stenene er ujevne i overflaten, men jeg husker ikke hva de heter jeg.... Så er det en turkis hodeskalle. Syns det ble veldig fresht med korall og turkist! Uvanlige farger til meg men....

Dette armbåndet består av lavastener, voksperler, sølvperler, en mellomdeler med strass og et lite Peace-tegn. Prøvde meg først på et med bare lavastener, men det ble litt livløst og kjedelig. Syns det livnet (?) opp med litt blanke sorte perler og sølv innimellom.
Hvor har du kjøpt alle disse flotte perlene/stenene spør du? Jo det skal jeg fortelle deg ;-)
Litt fra Panduro, litt fra Vannperlen på Bærums Verk og litt fra Perlekjeden ved Sandvika Storsenter.
Har regnet litt på dette og funnet ut at enkelte av perlene/stenene på Panduro ikke er noe dyrere enn i perlebutikkene jeg er i nærheten av. Så derfor handler jeg litt overalt!
***
Jeg tror, om jeg ikke tar feil ☺ at jeg snart nærmer meg et rundt tall når det gjelder besøkende! Og da tenker jeg å arrangere en liten Gi-bort her i bloggen min! Kanskje et lite armbånd og noe attåt eller...?

Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

Anette sa...

Kjempelekre armbånd. Det sorte var rålekkert med de blanke og matte perlene.

Anne Silje sa...

Syns og det svarte skilte seg ut som det fiiiineste, selv om alle var tøfe :) Syns du skal lage et i hvitt og gull med en engel i... også gi den bort til jul :D

Jennie sa...

Wow! Så fina!
Det sista var min favorit!

Längtar till tävlingen :)