Sider

14. september 2011

En ape og litt til

Ja i går fylte min kjære Odd Ivar 40 år! Av meg fikk han en ape. Men ikke hvilken som helst ape! En treape fra Kay Bojesen! Et design-ikon kan man vel si. Den stod på ønske-lista hans sammen med en sykkelrulle. Det fikk han også! Leker for en 40-åring ;) Ellers så går det veldig bra med livstilsendringene mine. Jeg spiser enda supersundt og trener 5 dager i uka. Veier meg en gang i uka. Forige uke gikk jeg bare ned 0,6 kg men mye i cm. Har vært å veid meg i dag, og den siste uken har jeg gått ned 2,4 kg! Det blir en total nedgang på -5,1 kg på 3 slankeuker! JIPPI! Og nå skal jeg ta på treningstøyet og komme meg ut i godværet!
Ha en finfin dag!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Anette sa...

Wow, det er jo et kjempebra resultat. Du er flink.
Knallkul ape :)

Elisabeth Helland sa...

næh, så søt da.....herlig herlig, og du, ha en fin fin helg, superslankeren!!! du er knallflink!!