Sider

10. september 2011

Nye sko!

Da har jeg Odd Ivar kjøpt meg nye GoreTex-sko. Fra Merrell of course! Ingen over, ingen ved siden. Eller Ecco nærmer seg. Men de har så mange trauste modeller.... Anywhoo
Jeg har to andre par med Gore-Tex sko. Men det ene paret oppdaget jeg at ikke var tette lengre. Og det andre har på en måte gjort sitt for å si det sånn. Så det skal bli deilig å gå tørrskodd på trimtur ved neste regnskyll. Jeg skal hvertfall ikke kunne skylde på klærne/skoene for å ikke kunne gå ut når det regner!

 Kanskje ikke så lett å se her, men det er litt blondemønster i meshen her. Syns det var veldig søtt og lit feminint trekk på skoa!


 Gleder meg til å teste ut skoa på fort-fort turene mine!

 I går etter jobb og en tur på Kaffetid, gikk jeg og Odd Ivar en tur på nesten 5 km. For de av dere som er lokalkjent, så gikk vi over fra Rykkin til Gullhaug og videre forbi Bærums Verk og hjem igjen. Tok oss litt over en time. Det er et par seige, gode bakker et par steder. Deilig å få opp pulsen! Nesten halve turen ble på grusvei, og resten asfalt. Og det var veldig godt å få følelsen av å være i skogen. Lukter så godt der! Deilig!
Kanskje vi tar samme turen i morgen? Hvem vet! Ut skal jeg hvertfall.

I dag har jeg ikke gått tur. Men jeg har trena ved hjelp av Wii i dag. Litt boksing (DET er slitsomt det!), spilt tennis og roa ned med golf og bowling. Så ble det noen runder med mageøvelser!
Prøvde forresten sports-bh i dag. Og holdt på å le meg ihjel da jeg bare ikke klarte å få den av meg igjen. Så jeg måtte rope på Odd Ivar å få han til å hjelpe meg! Godt han var med i dag ja!! Tror jeg må satse på en med hekter bak ja!

Ellers i dag har jeg lagd et kort!! Ja, du leste riktig! Jeg har rota med papir, lim og tusjer i dag! Kortet er i anledning 40-årsdagen til Odd Ivar. Den er til tirsdag. Det blir ingen stor feiring, da jubilanten ikke ønsker det. Men litt kaker og sånt bli det da. På jubilanten og gjestene, ikke på meg.... ! Eller, det kan hende jeg lager en magrere versjon av gulrotkaken, og da kan jeg spise et stykke tenker jeg. Men jeg er usikker på om jeg skal friste skjebnen. Har jo ikke spist søtsaker siden 22. august! Vel, vi får se!
Ha en fin lørdagskveld alle lesere!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer: