Sider

12. oktober 2011

Litt jålerier..!


Jeg er har en svakhet, eller jeg har flere da, for ørepynt, ringer, smykker og armbånd. Og mine siste anskaffelser er fra serien Diamond Ball fra Arts & Craft. Kjøpte øredobbene for noen uker siden, og har siden da siklet etter den tilhørende ringen. Har vært innom å prøvd den flere ganger, men latt være å kjøpe den da jeg syntes det var litt stor. Men i dag gikk jeg innom A&C og jammen hadde jeg ringen med meg ut igjen! Jippi!!! 
Jeg tenkte at kjøper jeg den ikke nå, så er den sikkert borte fra butikken neste gang, og da kommer jeg til å angre. Skikkelig.
 
Den er ganske stor ser dere? Men jeg syns den er supertøff! Den er justerbar, så jeg fikk klemt den liten nok til ringfingeren. Klarer ikke helt å venne meg til å gå med ring på de andre fingrene. Og når man har på denne så passer det ikke helt å ha flere ringer på samme hånd. Syns jeg da.

Øredobbene er sånn ca 2 cm i diameter og like kule som ringen. Og som dere ser her så er det til og med litt bling -bling på denne serien! Jeg liker bling! Til denne serien får man også både armbånd og smykke. Men det har jeg ikke kjøpt da. Enda....

Ellers så kan jeg jo nevne at jeg var på veiing i går kveld, og er ferdig med første Libra-kurs, 7 slankeuker, og jeg har nå gått ned 9,7 kg!!!
Det feira jeg litt i dag og kjøpte meg nye bh`er. For nå begynner alt å bli for stort for meg *gliser* En veldig deilig følelese! 
Så var jeg innom Zizzi og prøvde en vinterjakke, men den minste størrelsen der var for STOR gitt!
Og jeg møtte en nabo i går, som spurte meg hva det var jeg dreiv på med siden jeg såg så flott og slank ut! hihi - jeg slank!
Herlig!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4
 

Ingen kommentarer: