Sider

25. desember 2011

Julegaven!

Jeg har en utrolig kreativ kjæreste. Han pakker alltid inn julegaven min slik at jeg ikke har den minste anelse av hva det er. Han vet hvor mye jeg liker å klemme på pakker *hihi*
Jeg har sikkert sagt det før, men jeg har fått ting innpakket i en bok, et kinderegg, i baderomsfliser satt sammen til en boks osv osv. Så jeg er nesten like spent på innpakningen som julegaven jeg!
I år fikk jeg to gaver. I størrelsen 15x15. Den første jeg åpnet var en knall rød H. Jeg har nemlig en liten samling av den bokstaven! Så var det pakke nr. 2. Pakket inn i vanlig papir. Så jeg tenkte at nå var fantasien tatt slutt. Men der tok jeg feil. Tok av papiret, og inne lå dette søte bildet. Her har Odd Ivar stemplet på lerret for så å farge med Promarkers! Jeg så jo bare forsiden. Men jeg kjente noe bak.

 Når jeg snur rammen, ser jeg denne røde silkepapirklumpen. Jeg tar selvfølgelig ut den og pakker den forsiktig opp. Inni ligger klokken jeg har ønsket meg siden i sommer!! Jeg er superhappy!
Dette er da en hvit ceramic klokke fra DKNY. Reima er keramisk, og låsen er stål. Jeg bare elsker den!! Veldig enkel, og bare utrolig stilig syns jeg. Ikke noe fiksfakseri eller funksjoner jeg ikke trenger! Og den passer til alle antrekk! Både de jeg har og ikke har.....

Og apropo antrekk; her er julaftens antrekk på meg. Det er fra Cream. Og jeg syns det er supersøtt. Men jeg ser nå at dette er et relativt dårlig bilde. Aner ikke hva som har skjedd, for på mobilen er det helt superfint altså... Ja ja...
Vel, nå skal jeg lage meg litt lunsj. 
Ha en fortreffelig 1. Juledag alle sammen!

Ingen kommentarer: