Sider

14. desember 2011

Noen mål, eller?

Kanskje noen av dere er lei av mine evindelige gnålinger om vektnedgang og sånt. Men bær over med meg, dette er viktig for meg og betyr mye. Var på veiing i går. Syk og svak som jeg er gikk jeg hjem igjen etter 15 minutter. Men den veiingen er så viktig for meg at jeg bare måtte gå. Og det foregår i naboblokka så veien er ikke lang. Uansett, den siste uka har jeg gått ned 2,4 kg! Og totalt er jeg nå på 19,1 kg! Ikke gærnt vel? Jeg er veldig fornøyd. Men jeg har et problem. Jeg klarer ikke bli enig med meg selv hvor mye jeg skal ned.... Men hvertfall så har jeg tatt en runde med måkebåndet i dag. Og jeg har regnet på hvor mange cm jeg har tatt av siden 23 august. Og here goes;

Overarm: - 6cm

Puppene; - 10,5cm

Hofter; - 18 cm

Midjen; - 16 cm

Lår; - 8 cm

Legger; - 5 cm

Totalt har det med andre ord blitt 63,5 cm mindre av meg!

Vet ikke helt hva jeg synes om disse tallene, men jeg er glad de blir mindre og mindre. Og det føles veldig deilig å ha en mindre kropp. Og det er en veldig deilig følelse når buksene blir større og større.

Jeg har nå meldt meg på kurs nr 3. Og jeg tror ganske sikkert at det blir det siste, så evnt kg som skal av etter det tar jeg uten kurs!

Ok, nå skal jeg ikke plage dere mer med dette. Ikke før neste uke og neste veiing.. he he.

Ha en super onsdag, og legg gjerne igjen en hilsen til meg. Det er litt ensomt her til tider..!


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 kommentar:

Ellen* sa...

Hei! Kan ikke helt skjønne at du hadde 20 kg å miste!? Men jeg får stole på at Odd Ivar stopper deg før du forsvinner helt!;o)
Kjenner følelsen av at klærne (endelig) er for store, og at alt er lettere, rett og slett. Det er deilig!! Håper du får kost deg i førjulstida, og blir frisk og rask igjen! *klem*