Sider

4. desember 2011

Opalin - at last!

Jeg har lenge lett etter en slik vase/lysestake. Veldig lenge faktisk. Så ba jeg mamma om å se i bruktbutikken i Svolvær. Hun satte en av mine tanter i aksjon. Og hun fant, hun fant! Så nå når mamma kom nedover fikk jeg den. Så fin! I tillegg hadde mamma funnet to skåler i opalin til meg. Supersøte og Skikkelig Retro. Me like. Skal ta bilda og vise frem de og, men de er pakket bort nå siden vi bare har fremme julepynten vår i desember. Her er full jul her, sånn minus juletre da! Skal ta noen julepyntebilder og snart tenker jeg. Har desverre vært en dårlig blogger i det siste, men skal komme sterkere tilbake. Dagene i desember går så fort jo! I dag har vi vært på julemarked på Bærums Verk. Koselig var det. Skikkelig julestemning. Ellers så går vekta enda nedover, nå er det - 16,6 kg! Yeh me!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

Unknown sa...

see this site Prada Dolabuy resource high replica bags visit site replica ysl bags