Sider

20. november 2011

Heia!

Ja, så var det på tide med en liten oppdatering fra meg da. Dagene har gått i ett her i det siste. Av en eller annen grunn har ettermiddagene bare flydd avgårde. Til hva er jeg jammen ikke sikker på. Helgene er borte før man får satt seg ned. I går var vi i Hamar og spiste middag med svigerslekta. Feira en av onklene til Odd Ivar som ble 60 for litt siden. Det var kjempekoselig. Ikke så ofte man får samlet alle sammen. Ikke at det er noen stor slekt, men ting tar tid... 
Forige torsdag til fredag var jeg på en kjempekoselig tur med de andre ped.lederne på jobben. Vi var på Sundvolden hotell fra torsdag til fredag. Moro. Så var Odd Ivar på julebord med jobben på fredag... og på lørdag var vi på shopping hele dagen.  Ja, og sånn går dagene..!
Jeg er går fremdeles på slanking med Libra. Og som dere kanskje skjønner ut av det store tallet øverst i innlegget, så har jeg nå gått ned 14 kg!! Eller 14,1 for å være pinlig nøyaktig! Hvert gram teller vet dere ;-)
Jeg syns at jeg er superflink. Jeg hopper glatt over alle desserter og kaker jeg blir tilbudt. Føler heller ikke noe savn. Og jeg var skikkelig sjokoholiker før jeg startet. Så det er egentlig veldig merkelig at jeg ikke fyser etter sjokolade... hm.... Men men, så lenge jeg slipper det er det greit. 
****
Neste helg er det 1. søndag i advent, og da skal vi i tradisjon tro pynte til jul! Og gjett om vi gleder oss! Vi er skikkelige julemennesker begge to, og elsker alt som har med julen å gjøre! Gleder meg til å finne eskene med julepynt. Se på hver enkel pynt og minnes når den kom inn her, og hvor den skal stå. Vi lager alltid noen små "jule-miljøer", og da finner vi alltid på litt nytt for hvert år!

Vel, ha en fortsatt finfin søndag alle sammen!

Ingen kommentarer: