Sider

8. desember 2011

Pakke - pakke - pakke

I dag skriver vi 8. Desember og da nærmer det seg fristen for å sende julepakker og julekort. Vi er i gang med julegavene. Om vi er godt i gang vet jeg ikke, men igang er vi. Vi var ute å handlet noen i går, og jeg har nå kost meg med å pakke inn en del av dem. Og her går det bare i miljøvennlige papirer og bånd altså! Syns det ble veldig søte pakker i haugen her jeg!

Ellers så har jeg tatt meg et par dager ferie. Og godt er det, for formen er laber. Forkjøla, bronkitt og tett.. ja ja. Det går vel over før jul, håper jeg. Ja, en ting til: på tirsdag da jeg kom fra Libra-veiing, da var plutselig verden hvit! Så snøen kom 6.desember i år gitt. Og jeg sier ikke sent men godt. Er ikke fan av kulda, isete veier og generelt dårlig føre. Men jeg er jo glad på barnas vegne. Nå kan de endelig ake, gå på ski og kose seg ute!

Nei, nå får jeg vel pakke inn flere julegaver og lage noen flere julekort. Ha en super dag you all!


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

Ellen* sa...

Det høres alldeles deilig ut med noen fridager i desember altså! Jeg er litt misunnelig. Men ikke på bronkitten - det er ikke kjekt! Håper du får kost deg på fridagene likevel. Julegavepakking er kjekt, særlig når man ikke må stresse med det. Ha en fortsatt fin torsdag! Klem, Ellen*

stallnilsen sa...

Håper du blir frisk fort, for man har ikke tid og være syk i denne tia, kos dæ med julepakkene, ha en fin torsdag, hilsen Lisbeth ;D