Sider

28. januar 2012

Bursdagsønsker

Jeg har som noen av dere vet rund dag i år. Og jeg blir ikke 30 for å si det sånn.... Nok om det.
Og det er stadig folk som spør hva jeg ønsker meg. Og akkurat i år er dette veldig vanskelig syns jeg. Har jo egentlig det meste når jeg tenker meg om. 
Men jeg har et par konkrete ønsker da. Et par ting jeg har ønsket meg lenge.
Bildet over her har jeg glodd på flere ganger. De har det hengende i vinduet på Palma i Sandvika. Syns det har så fin tekst ♥

Så er det vasen Fiducia fra Kähler. Denne har de blant annet på Ting i Oslo. Den er så fiiin ♥
I tillegg så ønsker jeg meg sånne gavekort man kan bruke i alle butikkene. Jeg trenger sårt nye klær, da jeg faktisk ikke har noe særlig. Og det er helt sant. Tror jeg har 7 gensere/bluser og kun 1 bukse! Ikke et eneste vår/sommerplagg. Sånn blir det gjerne når man går ned i vekt. Men jeg klager ikke, jeg bare konstaterer fakta!
Om jeg kommer på flere ting jeg ønsker meg, skal jeg jammen meg legge det ut her jeg!
Snakkes snart igjen ♥

Ingen kommentarer: