Sider

22. februar 2012

Overraskelsen!

 Tenkte å lage et innlegg med gavene jeg fikk til bursdagen min. Men jeg må bare først fortelle om dagen i dag. Jeg var klar for min vanlige fri-onsdag jeg. Og regna ikke med at noe spesielt skulle skje. Så kommer Odd Ivar inn å vekker meg, jeg lurte på om han var på vei på jobb. Men istedenfor å svare ga han meg et kort han hadde lagd. Der stod det, i korte trekk, at han hadde tatt seg fri fra jobben i dag, og vi skulle ha en Hege-dag! Det betydde at jeg skulle bestemme hvor vi skulle dra, hvor vi skulle lunsje og i det hele tatt. Det fulgte også med et gavekort på valgfri shopping hvor jeg enn ville! Så etter frokost satte vi nesen mot første mål som var CC Vest og Mexx.  For i tillegg til gavekortet fra Odd Ivar hadde jeg også en del penger/gavekort som jeg fikk på selve dagen min. Så man kan si jeg hadde lomma full av gryn i dag! Etter å ha shoppet masse fine klær på Mexx, og spist lunsj på Bagel & Juice, dro vi til Oslo hvor jeg shoppet litt interiørting på House of Oslo. Så avslutta vi det hele med en tur på Sandvika Storsenter, hvor vi også spiste middag. Bildene som kommer ligger litt hulter til bulter, men jeg forklarer underveis! Og ja, Bjørnen på første bilde fikk jeg av Odd Ivar på dagen min. Den er av den danske designeren Kay Bojesen! 
Klærne er brukt med ulike gavkort og penger jeg fikk, mens alle interiørtingene pluss skjerfet er fra Odd Ivar ♥
 For noen år siden fikk jeg Ducklingen (den lille anden) av Odd Ivar. Så i dag kjøpte jeg mamma`n hans. Den heter Duck, og er også av en dansk designer. Hans Bølling. Syns disse er superskjønne ♥ Denne kjøpte jeg på House of Oslo.
 På samme sted kjøpte jeg også vasen Fiducia fra Kâhler. Den har jeg hatt lyst på superlenge, men ikke tatt meg råd til før nå. Nå kunne jeg liksom det. For jeg hadde bestemt at bursdagspengene min skulle IKKE gå til mat og regninger! Jeg digger denne. Hver vase sitter fast i den andre med magneter. Man kan også bruke denne til stearinlys. Men akkurat nå er det noen av rosene jeg fikk av barna som fyller den. Nydelig ♥
 På Mexx handlet jeg litt klær. Her henger det pent på gardinstangen i stua. Skjerfet er forresten ikke fra Mexx, men fra Litt snobb på Sandvika Storsenter. Fra venstre ser man altså min nye vårjakke. En kort, mørkeblå trenchcoat med blanke knapper! I ♥ it!! Så er det en nydelig blomstrete bluse. Har en lik fra før i beige da.. Ved siden av den henger en brun søt bluse med slufse, og ved siden av der igjen henger en cardigan med rynkete lommer. Veldig fine på alle sammen. I tillegg til dette kjøpte jeg to singletter, som det kommer bilde av lengre ned, og en mørk olabukse fra KappAhl som jeg ikke har tatt bilde av da.
 Dette settet med dusjkrem, bodylotion, kremparfyme og håndkrem fikk jeg av våre gode venner Siri og Trygve. Lukter nydelig av kirsebær. En veldig lett og fruktig lukt ♥
 Disse to skjønne Momiji-dukkene kjøpte jeg på Ting. Har hatt lyst på sånne lenge. Dette er en slags beskjed-dukker. Det er et lite hulle under hver av dem, og der ligger en liten lapp som man kan skrive en liten hilsen til mottageren! Kult sant?
 På Kremmerhuset kjøpte jeg dette fine putetrekket i grovt stoff  med kaffe-tekst.
 Her er singletene jeg kjøpte på Mexx. Liker så godt å ha singlett under gensere og skjorter. Det luner litt også da!
 Dette skjønne uglesmykket fikk jeg av Mamma ♥ Pappa. I tillegg til kroner å handle for! 
Søt ugle, ikke sant?
 Dette armbåndet fikk jeg av to kollegaer på jobben. Fikk også et par søte øredobber med bittesmå buddaer på. Digger begge delene!
 Av Geir og Runa fikk jeg dette kule bildet som jeg hadde ønsket meg. Det henger nå fint på stua. Liker teksten på dette så godt jeg ♥ I tillegg til bildet fikk jeg også et gavekort fra skjønne lille Jonas ♥
 Dette sykkelbildet kjøpte jeg på Kremmerhuset. Det bare ropte på oss da vi gikk forbi. Vi MÅ jo bare ha en sykkel på veggen jo ♥
Ja, alt dette og litt til fikk jeg til bursdagen min. Jeg har nemlig enda et gavekort igjen!
Jeg er kjempefornøyd. Har jo faktisk blitt feira i 3 dager jo! 

Men det jeg er mest fornøyd med er faktisk at Odd Ivar hadde tatt seg fri fra jobben i dag for å gi meg en spesiell dag. Ikke det at jeg hadde lomma full av gryn, men at vi begge hadde fri fra jobb på en helt vanlig onsdag! Bedre start på dagen kan man ikke få! Og vi har kost oss like mye begge to. Med god lunsj, gode samtaler, masse latter og kos!
Og vi var begge to like fornøyde da vi kom hjem og kunne se på skattene vi hadde med oss hjem! Og veldig digg å sette seg ned i sofaen etter hele 7 timer med shopping!!!

Ingen kommentarer: