Sider

14. mars 2012

Lofoten

Ah - endelig en nydelig dag her på Laupstad! Har vært her siden fredag og det har vårt skikkelig drittvær hele tida. Det har vært kraftig vind, så kraftig at jeg ble feid avgårde med den da jeg gikk tur i går! I tillegg har det snya, hagla, regna og snya litt mer! Men i dag er det stille og pent! Ahh.... Men vi har kost oss selv om da. Sammen med Elise og Martine. Mamma og pappa, og Bengt og Anne Silje. Vi har til og med vært i kirka og sett Elise få bibelen. Det var egentlig som en religiøs samlingstund! Så har vi kosa masse med skjønne Georg <3 Det er katten til mamma og pappa. Og jeg har faktisk kost med Loke, hunden til broren min! Den er og veldig pen <3 Men det er ikke bare for kosen vi er her. Odd Ivar setter nemlig opp nytt kjøkken til mamma og pappa. Med god hjelp fra både Bengt og pappa. Det blir så fint! Og innimellom all denne kosen og monteringen har vi også hatt et par turer til Svolvær, hvor jeg blant annet har handlet god og varm fleece-jakke og en fin skalljakke. Godt å ha i uværet her! Ok, dette var en kjapp stemningsrapport fra nord. Kontrasten er stor til våren i sør..!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Sanne Abrahamsen sa...

Fine bilda! :)

Sanne Abrahamsen sa...

Fine bilda! :)