Sider

12. februar 2012

Grovt og grønt ♥

I dag har det vært et nydelig vær her på Rykkinn. Så etter frokost, og damenes langrenns-staffett gikk vi oss en tur ut. Gikk vel i ca 1 time tenker jeg. Fuglene kvitret så fint, og snøen smeltet fra takene ♥
Da vi kom hjem lagde vi oss en deilig kopp kakao fra Tassimo-maskinen jeg vant. Syns den smaker kjempegodt!
Så fikk jeg så himla lyst på grove scones. Jeg fant en oppskrift i boka mi som jeg gjorde enda grovere, og small den sammen. Ble kjempegodt med Ekstra lett gulost og appelsinmarmelade (uten sukker vel og merke). Skeia faktisk ut med en skive brunost også! Så skjærte jeg opp en del paprika og agurk som jeg avslutta måltidet med. Deilig ♥

Nå er det like før vi mister utsikten vår på stua. De driver jo å pusser opp blokka, og nå er det stuesiden som står for tur. Dette betyr at det har kommet opp stillas, og neste steg er å pakke inn stuesiden i plast og sette på varme! Men det blir så fint når det er ferdig! Og heldigvis gjør de dette på vinteren og ikke på sommeren! Digg!Formen er litt laber med ny runde bronkitt. Men håper antibiotikaen og prednisolonen tar knekken på den. Jeg har nemlig skikkelig lyst å komme meg mer ut på ski. Komme meg litt lengre enn ved siste tur.
Og så har vi litt nedtelling til Lofot-ferien i mars!!

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

SiriM sa...

Høres ut som en perfekt søndag ♥