Sider

7. februar 2012

Vet ikke hvor mange som er intressert, men jeg har vært å veid meg i dag, og 
jeg har gått ned 25 kg!! 
Juhuuu!!!
Så siden 23. august har jeg altså gått ned 25 kg! Ikke verst vel? Jeg kan vel være ganske godt fornøyd med dette resultatet vel?
Det er 14. dager siden jeg målte meg med målebånd, men da var den totale cm-nedgangen
77,5 cm!
Her måler jeg rundt overarm, pupper, hofte, midje, lår og legger. Målene pr del kan jeg komme tilbake til etter neste tirsdag. For det er siste dag med kurs for meg denne gangen. Men jeg tenker å gå på sånn oppfølgingskurs da. Og tenker nok å gå ned noen kg til! Noen få... For det er faktisk mange kg igjen å ta av! Tro det eller ei :-) 
Så var det en annen deltager i dag som gjerne ville se bilde av meg fra før jeg begynte på slanker`n. Så jeg får vel grave frem et bilde tenker jeg. Om jeg tør.....
Nå skal jeg lage en aldeles nydelig hverdagsmiddag til meg og min kjære. Fiskekaker i brun saus med poteter og grønnsaker. Mmmmm!


5 kommentarer:

Helene :) sa...

Gratulerer! Dette er beundringsverdig :D

SiriM sa...

WOW. Gratulerer med fantastisk nedgang. Så utrolig flink du har vært!

Ellen* sa...

GRATULERER!! Fantastisk innsats!:o)

Jennie sa...

Fy farao vad duktig du är!
Grattis!!

Elisabeth Helland sa...

du har jo vært såååå god....jeg har virkelig troen på at du vet hva du gjør......stå på videre...
*klem*