Sider

20. april 2012

11 spørsmål og svar!

Jeg fikk en utfordring fra Jennie her om dagen. Jeg skal prøve å svare på disse, og jeg skal sende 11 nye spørsmål videre til 11 andre bloggere. Jeg trenger bare litt tid til de spørsmålene. Så jeg sender videre senere...

Men her er reglene: 



Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.
1.Vem, förutom din familj, känner dig bäst? 
Litt vanskelig spørsmål egentlig. For jeg tror faktisk at ingen utenom familien min kjenner meg særlig godt. Mulig jeg er litt lukket som person. Den som kjenner meg best er er uten tvil Odd Ivar. 

2. Vad gör du helst en söndag?
Helst tur i skogen. Men oftest blir det avslapning i ulike variasjoner!

3. Vilket tvprogram måste du se?
Jeg MÅ se Home and away HVER dag...!

4. Är du nöjd med ditt liv? 
Ja! Jeg er veldig fornøyd med livet mitt ♥

5. Har du något favorit klädesplagg?
Hm, jeg tror det må være min überkule trench coat!

6. Vilket är det vackraste stället du varit på?
Det er veldig vakkert i Lofoten. Så jeg tror jeg velger meg det som det vakreste stedet jeg ♥

7. Vilken mat bjuder du helst på när du ska ha gäster?
Laks eller kylling. Og som dessert serverer jeg helst sjokoladefondant!

8.Vad är det första du hade gjort om du hade vunnit 1 miljon?
Betalt ned studielånet og bilen. Kjøpt ny sykkel til Odd Ivar. Så ville jeg tatt han med på ferie til New York. 

9. Hur ofta äter du godis/snacks?
Sluttet med godis 23. august 2011. 

10. Hur tror du andra hade beskrivit dig som person?
Tror de ville brukt ord som kreativ, snill og (litt) morsom...

11. Vilka städer har du bott i?
Forutenom Laupstad har jeg bodd i Svolvær, rundt om i Oslo og her på Rykkinn ♥

*************
Da har jeg svart på alle 11. spørsmål. Nå går jeg i tenkeboksen for å komme på 11 nye morsomme spørsmål. Og jeg må også tenke på hvem 11 jeg skal sende de videre til.....




Ingen kommentarer: