Sider

1. mai 2012

Sol ♥

Ah - endelig en god og varm solskinnsdag! Vi har vært ute mesteparten av dagen i dag. Startet med en tur til Bærums Verk sammen med svigersene. Men da tok jeg ingen bilder... Vi endte opp på Den lille Sjokoladefabrikken hvor vi drakk hver vår kaffe. Mmmm. Ja og så spiste vi hver vår bittelille sjokoladebit også da. Man må synde litt!

Etter vi hadde vært på BV, dro jeg og Odd Ivar til Sandvika hvor vi spiste lunsj på Egon. Og etterpå ruslet vi langs kai-promenaden ned til Kalvøya. Der var det masse folk du! Og her husket vi å ta bilder! Hihi...

Og masse svaner! Det var egentlig pga av dem at jeg husket å ta bilder da! Jeg syns svaner er så pene. Men akk så sinte.....
Vi skulle jo tatt med mat til dem, men det tenkte vi jo ikke på da vi dro.

Langs promenaden og helt ytterst var det laget til slike "solsenger" som man kunne slappe av i. Og vi benyttet sjansen til det vi. Satt lenge her og tittet ut over fjorden og nøyt sjølukten! Ahhhh - herlig duft gitt!

Så det obligatoriske bildet av oss to sammen da ♥
Men det har vært en deilig dag så langt. Vi satte oss litt ute på verandaen da vi kom hjem, men jeg er ikke så glad i stekende sol, så det ble bare litt for vi trakk oss inn i skyggen igjen. Føler meg litt solstekt i ansiktet nå. Men var flink og smurte meg med faktor 30 før vi gikk ut i dag! Nå skal jeg sløve litt på sofaen før jeg går igang med middagen. I dag serverer jeg stekt eller grillet laks, med kokte poteter, rømmekolle og agurksalat! Det er digg mat det ♥

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

SiriM sa...

Høres ut som en perfekt dag i sola :)

Og, wow, for en innsats du har gjort mtp vektnedgang. Utrolig bra jobba!!!

Et nytt landsbyliv sa...

Så fantastisk godt du ser ut! Bra jobbet Hege:)