Sider

26. juli 2008

Detaljer fra mitt scrapperom!

En litt stor ugle jeg har lagd selv for å henge på veggen!
Dette kloke og inspirerende ordet henger over vinduet mitt. Skjært ut med Silhouetten.
Noen av uglene i samlingen min. De tre foran fikk jeg av Sassi/Monica da hun hadde vært på ferie i fjor! Den i tre har en bitteliten ugle inni seg også!
Denne eske har jeg arvet etter min farmor, med knapper og gamle nåler oppi! Jeg husker godt at jeg lekte med disse da jeg var lita jente. Så denne esken betyr mye for meg, og så er den jo superfin med Snehvit og de 7 Dvergene på!
Noen bøker jeg har lagd..
Den nye hylla mi, som jeg er superfornøyd med! Må nok ha en til men....
Etter inspirasjon fra en tråd på Minneriket ble det til at jeg flyttet noen av båndene mine fra bobbinere til sånn "jumprings". Syns dette ble rett så smart jeg da! Skal bare kjøpe meg en stang på IKEA til å henge dem på.

3 kommentarer:

Stine sa...

Så artig å se bilder fra scrapperommet, så skikkelig fint ut. Stilig med den ugla og bokstavene som inspirerer, og flotte bøker du har lagd! Bånd-systemet så genialt ut!!
Stine :)

Kirsten sa...

Hei Uglohege! Jeg har en award til deg i bloggen min fordi jeg koser meg så veldig med bloggen din!

Monica sa...

Så kult det blir på scrapperommet ditt :) Hylla er samme som jeg har fått opp over pulten min med Grundtal spot'er under :)