Sider

25. juli 2008

Et lite bilderas!

Elise og Onkel danser prinsessedans!!
Elise fikk ny mobiltelefon, med gotteri inni!! Og etter gotteriet var fortært, lekte hun masse med denne rosa delikate telefonen!
Mamma og pappa hadde besøk av Tussi, og Elise og Tussi er supergode venner!
Her sitter Elise utenfor "spøkelseshuset" på Laupstad. Det er et gammelt falleferdig hus bare... men skummelt nok!
Elise er veldig betatt av onkelen sin, og hun ville ha han med på alt hun gjorde. Her sitter de å pusler og sorterer puslespillbrikker!

Og ja, om du lurer, så er Elise med på 99 % av alle bildene jeg tok på Laupstad. Men desverre ble jeg jo liggende syk, og det er jo bare meg som knipser, så det ble bare 450 bilder denne gangen! Og i og med at det er jeg som knipser, så er jeg ikke med på et eneste bilde.... :-(
Men det tenkte jeg ikke på før vi kom hjem og jeg så gjennom bildene altså. Hadde jeg tenkt på det der oppe, så hadde jeg nok fikset det problemet ja!

Ingen kommentarer: