Sider

24. juli 2008

Oppdateringer fra meg!

Endelig har jeg fått lagt inn bildene fra ferien på pc. Laptopen gikk til helvete i går. Igjen. Men denne gangen rakk jeg heldigvis å ta back-up på alt!!! Så nå er alt på ekstern harddisk OG på den gamle traurige stasjonære. Som er god å ha selv om den er treig og gammel!!

Men det ser ut som bildene må vente faktisk. Noe er feil med Blogger tror jeg....

En kort oppdatering om meg da; var hos legen i går, ct i dag. Alle prøver er fine og krampene i magen ser jammen ut til være borte gitt!!
Men har vært supertrøtt i dag, og sovnet på sofaen. Sovnet faktisk en gang til etter å ha vært våken en stund ;-)

Ellers så har vi ikke fått gjort så mye mer enn å vaske klær, gå til leger, handle mat og smårydde litt her og der. Der er så deilig å stelle og stulle her hjemme når man har fri. Forandre på ting og få det akkurat som man vil. I går kom benkeplaten til den nye benken på kjøkkenet, og i dag fikk vi tak i sokkel til samme benken. Så nå er kjøkkenet snart 100 % ferdig!!
Jeg har fått ny hylle på scrapperommet. Og det ble jeg veldig fornøyd med. Skal legge ut bilder, men kameraet gikk akkurat tom for batteri!!
Så har Odd Ivar begynt å planlegge oppussingen av soverommet. Alt for å slippe å male på verandaen *fnis*
Jeg har store planer om luking i kassa vår. Den er rimelig overblomstret etter å ha kost seg i over en uke uten luking!! Men jeg gidder ikke være der ute når solen står på som verst. Det er så varmt der!

Vi har en uke igjen av ferien, men vi har ingen planer da. Det er litt godt kjenner jeg. Jo, vi har en plan da. Eller to faktisk. Vi skal en tur på Operataket og ta bilder, og vi tenker oss en tur på kino!
SÅ har jeg kjøpt meg en film i dag. P.S I love you. Boken er jo bare supersøt. Så jeg må sjekke om filmen kan nå opp til den. Odd Ivar skal ut å sykle sammen med en kompis etterpå i kveld, så da skal jeg slange meg på sofaen med film og brus!!
Kanskje jeg skal slenge sammen en pizza også!!!

Ingen kommentarer: