Sider

1. oktober 2008

Nye vintersko!!!

Jepp, jeg falt for fristelsen og trøsteshoppet meg nye vintersko!! Det er et par Merrell Puffin Lace High, og de er bare supersøte og himmelsk gode å ha på seg. Og så varme!!!

Og sjekk så Ûbersøte såler dem har da!!! Pingviner som synger i kor med dirigent og to stykk som fisker!! *herlige*Ellers så har det vært lite blogging og scrapping i det siste. Jeg er pr i dag sykemeldt med betennelse i skuldrene :-( Og fordi jeg overkompenserer så har det også satt seg i muskulaturen i hele øvre del av ryggen/nakken.

Scrapping er uaktuellt. Prøvde litt i går, men da jeg kjente tårene lure bak øyelokkene så la jeg det fra meg. Så her går det i ising, litt tøying og å slappe av.

Har vært hos legen i dag da å fått litt smerte-og betennelsedempende medisin da. Og noe for magen, for jeg tåler jo ikke så godt sånne tabletter da... :-(

Derfor var det godt å trøsteshoppe disse fantastisk gode skoene da!! Så har jeg sett en superskjønn jakke også da... Men den får nok vente til neste lønning tenker jeg. Men det teite er jo at om man ikke shopper vintertøy NÅ, så er det jo utsolgt når vinteren egentlig kommer da. Og da er jo vårtøyet i hyllene jo..... Ja ja..

Shopping er gøy da uansett!!

9 kommentarer:

Nina sa...

Akkurat de skoene har jeg sett på også! Men jeg så ikke under de... For hadde jeg gjort det, så hadde jeg kjøpt de på flekken! Superkule! Fortsatt god bedring *klem*

Elisabeth Helland sa...

uff da, gooood bedring, håper du snart blir frisk som en fisk.......og du, de skoene var skikkelig lekre gitt....klem

Camilla G sa...

Ønsker deg god bedring, håper du får slappet av og ladet litt opp i desse høsttidene :) En god bok burde holde kjedsomheten unna:) Jeg elsker de skoene!! Hvilken butikk kjøpte du dem i Og kan jeg spørre til vilken pris? De ser himmelsk varme ut, og jeg tror kanskje det er buksa-oppi-skoene-sko. Og det er bare meg! Masse lykke til.

Marte sa...

Hei vennen! God bedring, dette var jo ikke noe hyggelig å høre.. Håper det ordner seg raskt for deg så du kan bli med på litt korting igjen om ikke lenge.. :)

Lykken i ulykken er jo noen superfreshe sko, kjempe tøffe!! :)

Camilla G sa...

Tak for svar:) Ja jeg vet, etter en tidligere Merrell-post hos deg gikk jeg avsted og kjøpte merell sko til samboeren, og min far. Min far sine stakk min bror av, men nå har de like alle tre- og alle er kjempefornøyde. Så nå tenker jeg det er på tide at jeg kan få vandre på en Merrell-eng jeg også *fnis* dødsherlige under da!!!

Monica sa...

Masse god bedring! Høres utrolig vondt og ikke minst kjedelig ut *trøsteklem*
Men gosj, de skoene da! Råkule!! Også du - Merrell...? Bombe! *fnis*
God bedring.
Klem

Kristine sa...

Grattis med flotte sko!
Jeg kjøpte meg noen liknende merrell i fjor og de har lekres snøkrystaller under sålen. HAr faktisk vurdert å prøve å bruke sålen som stempel for å lage bakgrunnsmotiv!
Har du prøvd det med dine søte pingviner;) *fniis*
God bedring;)
Klem fra Kristine

Hege sa...

Oh - bruke sålene som stempel var jo en knallide da! Nå fikk jeg jammen noe å tenke på du! Men kanskje jeg ikke tørr prøve det før etter jeg har tatt skoa i bruk da!

Camilla G sa...

AH! Som stempel- knallkult på layouten om dine nye flotte vintersko! Men bruk vannmaling da :) At ikke pingvinene blir farga...