Sider

6. juni 2009

Et mobilbilderras!

Jeg tok ganske mange bilder med mobilen min jeg. Var greit å ha den når storkameraet gikk tom for batteri eller når vi var ute i regnet! Så her kommer noen bilder, i random rekkefølge gitt!Over: Her er Elise på vei til barnehagen. Hun hadde fri fredagen, men tirsdag var igjen tid for barnehage, og hun ville gjerne at tanta og onkelen fulgte henne! Og det gjorde vi med glede ♥♥♥
Over: Elise øver seg til å bli harpespiller! Hun mener det er det hun skal bli når hun blir stor. Og hva er vel bedre å øve seg på enn en eggedeler!

Over: Her er et bilde tatt på Cuba i Svolvær. Utsikten er mot Svolværgeita, en fjelltopp som det er velgid poppis å klatre opp på og hoppe over! Kanskje du ser den bedre om du klikker på bildet? Det er den lille todelte tuppen midt mellom de to store fjelltoppene...


En fiskehjell i solnedgang! Man må jo ha bilde av en fiskehjell. Så lenger bilder ikke inneholder lukt er jo det greit!


Martine har spist grøt! Med hele fjeset! Og med bodyen sin! Og sjekk de store øya! Hun er bare så nydelig med sine store blå øyne!

Her er Elise sammen med meg i fjære. Det var et forrykende vær. Vi kunne omtrent ligge på vinden. Og håret mitt var stivt av saltvann etterpå. Men vi kosa oss med å kaste stein og lete etter kule ting til å kaste på havet. VI fant en flott plastkavl som vi kasta på bølgene og tok imot når den kom inn igjen. Vi fant ut at vi kunne kalle den en bowlingkule! Og den ble med oss hjem igjen. Helt inn på badet, for den måtte jo få tørke!

Over: Elise poserer så fint hun kan! Hun er til å spise opp altså! Hun vet akkurat hva hun skal gjøre for å smelte oss. En kveld da Onkelen la henne, sa hun til han at hun var så glad for at vi var onkelen og tanta hennes. For vi var så snille ♥♥♥♥♥


Over: Litt mye baklys her men...Her koser Elise seg med litt av flygotteriet vi hadde med til henne.


Over: Jeg gir Martine flaska før hun skal sove! Dette bildet er tatt bare noen timer etter vi møttes! Se så skjønn hun er!! Og så stolt jeg ser ut!!

Over: Dette er det første bildet jeg har tatt av Martine! Hun og mamman kom til oss mens vi satt å spiste frokost. Lille snuppa! ♥♥♥
Vel, dette var noen av bildene jeg tok. Det kommer flere. Nå skal jeg straks hoppe i dusjen for vi skal i 60-årslag i kveld. Det er sjefen til Odd Ivar som fyller år. Vi gleder oss!!

4 kommentarer:

Marte sa...

Så koselige bilder! Her har du mye å scrappe fremover :)

Festlig å se du fikk bruk for bakgrunnen også - er den ikke kul?

Anita sa...

Så mange koselige bilder du har tatt!

Marte sa...

Hei igjen :) Jeg er ikke så flink til å oppdatere meg på treff og sånn,men om du skal - så kanskje vi kunne dratt sammen? Kunne vært hyggelig altså... Klem fra meg

Marte sa...

Så morsomt. Jeg er gjerne med. Kunne du hjulpet meg med å melde meg på også? :)
Jeg har desverre ikke nummeret ditt, har også temmelig ny mobil ser du. Men send meg en melding på 99624180 :) Klem igjen