Sider

23. august 2009

Deilig søndag!

Hva er vel bedre enn en skikkelig sløvesøndag! I dag stod vi opp ved 9-tiden og spiste en deilig frokost. Så dro Odd Ivar ut for å sykle, og jeg satte meg ned for å jobbe litt. Barnehageårets første månedsbrev er i boks!!! Jeg kjøpte Office til minien i går, så nå kan jeg jobbe på laptopen min!! Deilig!Og etter en god stund intens jobbing, var det på tide med litt lunsj. I dag ble det to skiver med naturell smøreost med masse cherry-tomater på toppen!! Og i tillegg en deilig dobbel latte! Lagd selv!!! Har blitt ganske god på masse skum etter hvert ja!
Så fikk jeg begynt på bursdagskortet til Odd Ivar, men han kom plutselig hjem og jeg måtte bare gjemme det bort enn så lenge.
Været er strålende i dag, men jeg føler ikke for å gå ut i solen akkurat nå, kjenner det banker litt i hodet mitt i dag. Og det er ingen grunn til å gjøre det verre nei.
Nå skal jeg bare kose meg sammen med Odd Ivar min ♥♥♥




Ingen kommentarer: