Sider

26. august 2009

Nytt armbånd!

Var på Arts & Crafts i dag og kjøpte med dette armbåndet. Som er i samme serie som ørepynten og smykket jeg jøpte her om dagen. Det ikke om man ser charmsene så godt her, mend et er hvertfall en UGLE, et ekorn, et blad, en kongle, en kantarell, en elg, et blad til og til slutt en liten sopp! Det som er avbildet er vel sølvfarget, men jeg kjøpte det i bronsefarge og da er uglen grønn og ikke brun som her. Ellers så har jeg lagd bursdagskort til Odd Ivar i dag. Men jeg kan ikke legge det ut enda, han har jo ikke bursdag før 13. september. Så da har jeg god tid til å fille med det til da *hehe*
I tillegg har ejg lagd kort til en kollega på jobb. En mann. Vanskelig med mannekort. Og dette ble helt anderledes enn noe jeg har lagd før. Har ikke tatt bilde av det enda, men skal gjøre det og poste det senere!

2 kommentarer:

Hilde - Boble sa...

Fy fillern så kult armbånd!!!

Malin a.k.a. Boop sa...

Oi... stilig armbånd!!