Sider

6. august 2009

Nytt utstyr gitt!

Jeg har kjøpt meg en ny kuttemaskin jeg!! Måtte jo trøste meg selv i en sommerferie som bestod av dårlig vær jo...
Dette er den nye kuttemaskinen fra QuicKutz, Epic Six. Den er noe større enn Revolution og tar samtlige dies på markedet! Og det utvider jo horisonten en god del! Jeg har allerede gått til innkjøp av en del Spellbinder-dies. Den har to plattformer, en til kutting og en til embossing. Plattformene er 12" lange, så her er det bare å gå til innkjøp av lange dies gitt! Jeg har bare fått testet den lit i dag, altså ikke brukt noe av det jeg kutta da. Men det kommer, det kommer. Siden sist innlegg har jeg begynt på jobb igjen :-((. Sommerferien er over for denne gang. Skikkelig nedtur og innmari trist. Jeg liker ferier, og å kunne bestemme dagen min selv. Er ikke så glad i hverdager og rutiner i grunnen.
Men jeg har faktisk 5 feriedager igjen!! HURRA!! Jeg må tenke nøye gjennom både HVA jeg skal bruke dem til, og NÅR.
Men jeg trives godt på jobben, det er ikke det, og vi har nå startet innkjøring av nye barn. Det har gått veldig greit så langt. Ingen triste og gråtende barn!!
Jeg fikk jo scrappet en god del i ferien. Og det er digg. Har ikke talt dem, men det ligger enda et par på scrapperommet som ikke er scannet enda. I tillegg til to bryllupskort jeg heller ikke har lagt ut.
Det har ikke blitt noe scrapping i løpet av denne uken, har vært ganske pumpa etter jobb. Solen har jo kommet tilbake, hvertfall i to dager da! Mandag og tirsdag regnet det. Men onsdag og i dag har solen skint godt og varmt. Men uansett, vi har jo vært masse ute. Og det merker jeg når jeg kommer hjem til sofaen! Da må jeg kjempe med øyenlokka gitt *fnis*
Ja ja.... det skal ikke bli så lenge til neste post fra meg da. Jeg skal til og med prøve å få scannet de siste Lo`ene og få lagt dem ut. Snart. Veldig snart.
Ha en flott kveld!!

P.s vi skal forresten bestille pizza i kveld! *nam-nam*




Ingen kommentarer: