Sider

23. desember 2009

Da har vi vaska gølvet og vi har pynta tre!

Da har julefreden senket seg i leligheta vår! Vi har brukt dagen til å vaske og pynte litt mere. Det siste vi pynta var juletreet vårt. Vi er temmelig fornøyd med treet i år også! Vi har som vanlig edelgran. Og den lukter helt fantastisk =)
Litt ny juletrepynt ble det i år også. Som regel kommer det en eller to nye pynter på treet hvert år.
Denne flotte snøugla fant jeg på Åhlens tidligere i desember. Jeg har gledet meg veldig til å få den opp på treet. Nå henger den øverst og ser utover stua!

Så kom Odd Ivar over en nettbutikk i USA, hvor de solgte julepynt med sykkeltema! Og hva passer vel bedre for en sykkelentusiast enn litt sykler på juletreet??? Denne grønne er da "Love 2 Ride" Denne har vi forresten i digert format på veggen også. I str 30x30 cm tror jeg. Eller den er ikke helt lik, den har ikke tekst. Bare tannhjul og hjerte! Superkul! Odd IVar mener den symboliserer oss begge, han er tannhjulet og jeg er liksom hjertet da ♥♥♥
Skal blogge den neste gang.


Så er det to tannhjul med en offroad-sykkel inni. En i sølvfarge og en rød. De er skikkelig fine syns vi da! Man må ha litt pynt som gjenspeiler hvem sitt tre det er. Og jeg har min ugle, og Odd Ivar har nå sine sykler der. Perfekt!!!
Nå etter treet var ferdig pynta, har vi spist julegrøt. Men uten mandel da. Ikke så spennende når vi er kun to. Og når det er bare meg som liker marsipan!
Nå sitter vi å ser på "Hjelp - det er juleferie"!!
Da gjenstår det bare å ønske alle som er innom her ei riktig god og fredfull jul!!

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

sååå herlig med personlig julepynt da..... ha en fin fin julefeiring...klem