Sider

20. juni 2010

Gotteri!!

I dag har vi fikset litt mer her hjemme. Jeg har organisert noen skuffer på kjøkkenet. Flyttet litt fra kjøkkenskuffene til det nye skapet på stua. Sånne ting som stearinlys og servietter. Til slutt endte vi opp med en helt tom skuff på kjøkkenet gitt!!
Så har jeg vasket en del Norgesglass jeg har fått av ei på jobb. De skal jeg ha stearinlys i ute på verandaen om det skulle glimte til med litt varme på kveldene....
Odd Ivar har montert bildebelysning over et bilde vi måtte flytte pga det nye skapet på stua.
Så har vi vært på kafè! Dro til Sørkedalen Landhandleri og Kafè. Der drakk vi doble latte og spiste muffins og sjokoladekake. Så tok vi en runde i Landhandleriet, og der fant jeg belgisk sjokolade. Nærmere bestemt Belgiske mokkabønner fra Starbrooks. De var jo bare vanvittig gode da!!! Og da jeg såg dem tenkte jeg på Marie. Hun "snakket" om disse på Facebook for en tid tilbake siden!
I tillegg kjøpte jeg en boks med Allsorts fra Mr. Stanley`s.

Nå er Odd Ivar ute å sykler. Og når han kommer hjem skal jeg lage en pizza som vi skal kose oss med!

Så er det bare 9 arbeidsdager igjen før SOMMERFERIE!!!

Ingen kommentarer: