Sider

20. juli 2010

Bergen, del 1

Her kommer del 1 av ferien vår! Den startet i Bergen. Vi gledet oss veldig til å kome til Bergen, for i tillegg til å se byen skulle vi møte Ellen. Ellen er en utrolig hyggelig finnmarking som bor i Bergen. Vi møtte henne på Exhibitionsenteret hvor vi spiste de nydeligste muffinsene i verden!!! Om du drar til Bergen, så MÅ du bare innom Eat My Muffin!
Her sitter Odd Ivar og Ellen klare til å innta en Red Velvet-muffin og en til som jeg ikke husker navnet på. Men den inholdt blant annet pekannøtter og lønnesirup, og var bare helt fantastisk god! En skikkelig matmuffins. Red velvet er en søt kakemuffins med en digg krem på toppen! *sikle*
Etter muffins og kaffe gikk vi en tur gjennom Skostredet sammen med Ellen. Det øverste bildet er fra den gaten. Vi var blant annet innom en butikk som heter Robot, og der kjøpte jeg meg et par utrolig kule retro knappeøredobber! Skal ta bilde av dem og legge ut senere. Skostredet er kjempeflott å rusle i.
Denne dagen var vi kjempeheldige med været. Det var sol og godt og varmt!
Sjekk disse muffinsene!! Jeg lover at de er fantastisk gode!!
Da vi gikk ut fra hotellet vi lå på, og gikk ca 2 minutter så gikk vi rett på Alveslottet! Og det var jo en av butikkene jeg skulle innom hadde jeg tenkt. Og der fikk jeg kjøpt meg en fingerdukkevott med 5 apekatter og en fingerdukke av en ugle!!
Skal fylle opp den magiske esken på jobben nemlig!

Det kommer et mer utfyllende referat og flere bilder fra Bergene senere. Men i dag er hverken nettet eller pc`en på min side. Ting tar tid her i dag.....

Ps: prosjekt soverom startet i dag....

3 kommentarer:

banglamarie sa...

ser ut som dere har hatt en fin stund i Bergen :o)

Nina sa...

Ser ut som dere hadde det fint i Bergen, ja:o) Muffinsene så yummi ut!

Ellen* sa...

Så koselig med besøk av dere i Bergen! Bra dere likte dere også:o)
Jeg er spent på prosjekt soverom. Regner med du ta før- og etterbilder:o)