Sider

24. juli 2010

Prosjekt Soverom, del 2

Første veggen er ferdig tapetsert! Og det var jo lett som en plett jo! Ikke noe problem å tapetsere nei. Neida, dette var vel det letteste vi har gjort noen gang!!!
Eller, det var vel ikke helt sant vel.
Første lengden vi hang opp måtte vi ta ned igjen pga en diger luftlomme. Og på vei ned av veggen så revna den. Dermed måtte den kastes! Kjipt.
Men så skjønte vi tegninga og resten gikk faktisk kjempegreit. Så får vi håpe at vegg nr 2 går like greit. Helst uten å kaste noen lengder da!
Men sjekk så FINT det blir! Jeg bare digger denne tapeten og kjenner at jeg blir lykkelig av å se på den jeg! Lykkepille på veggen rett og slett!!
Nå er det litt pause i jobbingen. Odd Ivar bare sykle, og jeg bare ... skal vi se.... slappe av.. nei.... jeg bare se på TdF!!
Noen liker å utøve sporten, mens jeg er litt som Tom Cruise; I like to see them ride....

Ingen kommentarer: