Sider

7. august 2010

- Uten tittel -

Har ikke egentlig noe å blogge i dag. Eller, har ingen bilder og vise frem hvertfall. Enda. Men jeg må bare skryte litt av meg selv. Selvskryt kan være fint noen ganger altså :-)
Men saken er den at JEG SCRAPPER!!
Husker ikke sist jeg lagde en side til albumene mine, men jeg tror det var i november eller noe sånt.
Men da vi kjørte nordover i sommerferien fikk jeg det for meg at jeg skulle lage et eget feriealbum. Hadde vært innom et par blogger hvor noen hadde lagd minialbum fra ferier og turer. Og det var så fint. Man må jo ta vare på bildene sine. De kan jo ikke bare bli liggende på pc`en hele sitt liv!
Og jeg fant ut at jeg måtte ta et valg. Enten gå tilbkae til gamlemåten og sette dem inn i vanlige album eller så er det tilbake til scrappebordet igjen!
Denne gangen tror jeg scrappebordet vinner altså!!!
Dette var for tre dager siden.
Og på tre dager har jeg scrappet nesten
30 sider til feriealbumet!!
Jeg scrapper i fomatet 6" x 9". Så sidene er jo ikke digre, men jeg syns nå likvell at det er ganske imponerende!!

Jeg kom også frem til at jeg ikke er klar for mønsterark enda. Så jeg har brukt masse kartong i ulike farger og strukturer, og jeg har lekt med bokstaver, litt småpynting og ikke minst min egen håndskrift. Her er det bildene og historiene rundt som er i fokus. Og da trenger man ikke blonder, bånd, roser, mønsterark, boksider osv, osv......
Vel, neste gang jeg blogger skal jeg jammen vise frem noen av sidene mine også. Men akkurat nå er jeg i scrappemodus, ikke bildetakingsmodus.

Og ja, jeg er også i strikkemodus. I går strikket jeg et pannebånd i perlestrikk, og i dag har jeg begynt på et nydelig eplegrønt skjerf! Dette blir til meg selv. Tror jeg.
Pannebåndet skal mamma få!

1 kommentar:

sleney sa...

site here a9t64s1k62 replica louis vuitton bags 7a replica bags meaning replica bags ru replica hermes bag j5q99y3u78 replica bags south africa replica bags hong kong browse around these guys b6m27y0v68 replica bags 168 mall