Sider

20. mars 2011

Owls de Paris


Jeg er vel heldig! I går da vi kom hjem fra en liten Oslo-tur lå der en konvolutt med håndskrevet adresse i postkassen, og det var IKKE en regning!! Er ikke så ofte det dumper håndskrevne konvolutter i postkassen lengre.
 Jeg så på avsenderen og den var fra Marie! Marie er en utrolig snill og god jente som jeg aldri har møtt, men som likavell tar seg tid til å sende meg en overraskelse i posten. Og jeg ble kjempeoverrasket og utrolig glad! I konvolutten så disse utrolig skjønne uglene, sammen med et kjempekoselig kort. Marie har nyss vært i Paris, og der møtte hun blant annet disse uglene i en butikk, og de ropte vistnok "Uhuuuuu - Hege", så de ble jammen meg med Marie hjem!


Se så søt dem er da?? Øynene er lys lilla, og de glitrer skikkelig. De passet perfekt i ørene mine. Jeg kommer nok til å bruke disse masse kjenner jeg.
Tusen, tusen takk Marie ♥
Marie har forresten en kjempeflott blogg, så om du ikke har vært innom der enda, så burde du ta deg en titt inn der nå!

****

Til helgen skal jeg og Odd Ivar på noe gøy gitt. Har jo skrevet om det tidligere, men nå nærmer det seg veldig. Det jeg snakker om er jo selvfølgelig Top Gear Live i Oslo Spektrum. Vi gleder oss kjempemasse, både til dette spektakulære showet, men også til å overnatte på hotell i Oslo. Vi har tatt oss fri fra jobb begge to, så vi drar inn til Oslo litt tidlig. Så håper vi på bra vær så vi kan rusle litt rundt, spise en deilig lunsj og slappe av litt og bare nyte dagen.
Jeg føler hvertfall at jeg trenger det med alt som foregår rundt meg nå.
Ha en fortsatt super søndag alle sammen!!

3 kommentarer:

banglamarie sa...

Ugler har liksom blitt deg. Så når jeg ser en ugle tenker jeg automatisk på deg. Disse var bare så fine at jeg kunne ikke gå forbi. De ropte på deg der de hang i en butikk i Paris :) Kjekt du liker dem!
-og en dag møtes vi nok, foreløpig får vi sees på nett :)

banglamarie sa...

Kos dere og ha en god helg :)

Carrin sa...

Så utrolig snilt gjort :)
Kjempefin ugle!