Sider

23. mai 2011

Enda et innlegg og RETROFUNN!

Denne lampen kommer fra min farmor og farfar! Mamma hadde den med seg til meg i påsken. Hun hadde med en til, som jeg husker veldig godt, men den glemte jeg å ta bilde av da... kommer senere. Vel, denne grønne skjønnheten har nå fått ny ledning men mangler skjerm. Den må ha en sånn skjerm som man fester på selve pæra. Ikke bare bare å finne det nei. Ikke at jeg har lett så veldig enda men.... Så dukker jo spørsmålet opp om hvordan skal skjermen være? Hvilken farge? Mønster eller ikke mønster? Og hvor stor bør den være... Jeg tar imot tips med glede!!!
Denne lampen skal stå på kjøkkenet på benken under kjøkkenvinduet. Tror det kommer til å bli veldig fint. Bare jeg får den der skjermen da......
Under lampen står det stemplet Søholm, Made in Danmark.
Den andre lampen er en helt annen stil, den er mer "keramisk", litt sånn grov i keramikken, ruglete liksom. Nei, jeg skal ikke prøve å forklare så mye, skal heller ta bilde og vise frem!

1 kommentar:

Jennie sa...

Stilig du!!
Jag hade nog valt en skräm i knach-färger. Sy något randigt i mönstrad gul och grön kanske?