Sider

23. mai 2011

Retrofunn!

Denne søte krukken til sursild fant jeg i dag. Det satt nemlig en dame og solgte brukte ting på kjøpesenteret her nede i dag. Og der fant jeg denne krukken. Den er til sursild, og er stemplet Egersund, Norge. Jeg har prøvd å Google for å finne et evnt navn på dette service, men uten hell. Noen som kan hjelpe meg? Den ser forresten helt ubrukt ut. Helt perfekt inni og utvendig. Og lokket som er i tre har hvertfall ikke vært borti vann. Denne har nå fått plass i egen hylle på kjøkkenet. Damen som solgte denne hadde også noen kaffekopper i samme mønster, men jeg syns de var dyre. 100 kr per kopp. Og det var ingen skål til. Men jeg må innom henne igjen, om hun kommer tilbake. For jeg hørte hun sa til en annen kunde i det jeg gikk ut, at hun hadde mere av dette hjemme!
Jeg er hvertfall fornøyd med dagens funn!

Og en ting til; jeg var så heldig i går at jeg vant en av premiene i Ellen sin gi-bort!! Hurra! Så snart er jeg eier av en prikkete pengepung!!

1 kommentar:

ann-helens hjem sa...

så kult retrofunn! Er det Figgjo?