Sider

24. mai 2011

Min nye pengepung fra Ellen!


Idag kom pengepungen jeg vant i Ellens Gi-bort på søndag! Så i tillegg til å være superkreativ, så er hun jammen kjapp også! Er det noe den dama ikke kan mon tro?? Og oppi pungen lå det 4 søte knapper med tekst fra SnellaPetronella! De er supersøte ♥ Frk. Fryd og Lille snusk, eller Lille Fryd og Frk Snusk.... Alt etter som! 
Pengepungen er kjempesøt! Store prikker på utsiden og bittesmå prikker i foret inni. Helt Ellen egentlig. Ikke at hun er prikkete inni og utenpå, men hun er vel like glad i prikker som jeg er i ugler?! 
Så nå gleder jeg meg til å dra på shopping med min nye pengepung! Jeg har jo fridag i moren, så du skal ikke se bort fra at det blir en liten tur ut med den nye pengepungen da ja!! Hurra! 
Så tusen ♥-lig takk for den skjønne pengepungen og de søte knappene Ellen!!


Published with Blogger-droid v1.6.7

Ingen kommentarer: