Sider

4. juni 2011

Min cravings om dagen

 Denne stolen skulle jeg gjerne hatt to av til kjøkkenet. Det er modellen Fusion fra Bolia Denne har vi lenge ønsket oss, men har liksom ikke tatt oss råd enda. Pr i dag har vi to av stolen til spisestuen på kjøkkenet. Så vi lider ingen nød akkurat.
 Så bare MÅ jeg ha denne skjønne formasjonen "Fiducia", dette er en samling av vaser og lysestaker. Denne er formgitt av danske Louise Campbell. Mulig dette blir sommergave til meg fra meg *gliser* Jeg tror denne blir helt PERFEKT på spisebordet vårt! De ulike delene henger sammen med magnet, så man kan mikse og matche dem som man vil egentlig!
 Så sikler jeg etter ny mobil. Den jeg har funker fint sånn bortsett fra at jeg må lade opp batteriet HVER dag. Noen ganger kan jeg kun ta en kort samtale så er batteriet dødt! Skal vel ikke være sånn? Og jeg har lyst på mobil med stor skjerm. Jeg har i dag en Xperia mini, og den er skikkelig søt, men jeg lengter etter større skjerm. Litt mer moro å se bilder på større skjerm for eksempel. OG denne røde søtingen fra HTC er jo bare grisefin da! Tror nok denne blir min iløpet av sommeren ja!
Så til slutt har jeg innmari lyst på denne søtsaken fra Kenwood. Ikke at jeg trenger ny kjøkkenmaskin, jeg har jo en hvit Major. Men den er ikke så søt som denne. Denne har sånt fint et retropreg. Og jeg har jo håndmikseren i serien K-Mix. Men denne tror jeg bare blir å drømme om. Jeg kan ikke på noen som helst måte forsvare å kjøpe ny kjøkkenmaskin. Ikke før den jeg har tar kvelden. Og det er vel snakk om kvalitet i en Kenwood Major, så jeg ser vel for meg at jeg kommer til å den i mange år. Det er bra det altså. Jeg ønsker IKKE at den skal ta kvelden altså. Seriøst. Jeg mener det!
♥♥♥
Vel, dette var mine sikkert nokså meningsløse cravings om dagen. Man kan jo drømme sant?
☻☻☻
Vel, ellers har vi jo hatt noen deilige fridager både jeg og Odd Ivar. På torsdag satte vi oss i Mini`en og kjørte til Tønsberg for å spise lunsj! Spiste fish and chips på Himmel og hav. Greit å ha smakt det, men jeg kjøper det ikke en gang til nei! Deretter ruslet vi rundtpå brygga. Nydelig vær og en flott by. Gikk over en bro og kom til en is og kaffebar som het Paradis, der kjøpte vi oss en coffee to go! Deilig latte hadde de der! Jeg simpelthen ELSKER en god Latte!
Etter kaffen kjørte vi hjem igjen. På kvelden lagde vi oss taco. Selv om det var torsdag! Vi er gærne ☺ Grunnen til at vi tok taco på torsdag var at i går var vi på middag hos Geir og Runa! Der fikk vi en deilig lasagne med salat og hvitløksbrød til. Nammi! Vi hadde en superkoselig musikkmimrekveld!!
I dag har vi kun vært ute å handlet mat. Så dro Odd Ivar avgårde for å seile sammen med to kompiser, og jeg la meg i solen på verandaen. Da jeg var rosa gikk jeg inn i skyggen
Vel, ha en fortsatt superduper lørdag alle sammen

1 kommentar:

Pia sa...

Ha ha, jeg går også rundt med stolcravings og sånt. Det er så mye man finner på nett som man kunne ønske seg...