Sider

31. oktober 2011

♥ 14 år ♥

Hege + Odd Ivar
=
kjærester i 14 år i dag!!!
Tenk at det har gått 14 år siden jeg og Odd Ivar møttes for første gang. Har fortalt historien her i bloggen før, men kort fortalt;
Vi møttes på utestedet Studenten (nå er det Hardrock cafe der) i Oslo. Jeg pleide OFTE å være på byen, Odd Ivar var stort sett ALDRI på byen. Han og kompisene satte seg ved mitt bord, og så var det gjort! Etter Studenten stengte dro vi hjem hver til vårt (selvfølgelig!!) og så ventet jeg ved telefonen. Jeg måtte heldigvis ikke vente lenge, for dagen etter ringte Odd Ivar å ba meg med på kino. Og etter den dagen har vi vært kjærester vi.
♥ ♥ ♥
Og det beste av alt er at vi er like forelska den dag i dag 
♥ ♥ ♥
Kriblingen i magen er der enda.
Ikke bare er han kjæresten min, men også min aller beste venn *sukk*

Bildet i dette innlegget er fra i sommer. Har vist ikke tatt noe særlig bilder av oss etter sommerferien... hihi...

2 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

herlig herlig med kjærlighet! og når den er så riktig og ekte, så gjør det bare godt og det hele er en vinn-vinn situasjon...
nyt dagen og hverandre......
*klem*

Berit sa...

Gratulerer!!
Deilig å ha kribling i maga'n!
Nyt det!!