Sider

21. oktober 2011

Trøtt.no

Idag har jeg gåt rundt å følt meg slik som dette. Utrolig trøtt.
Jeg sovne vel sånn ca 00.30 i går kveld, og klokken 01.40 våknet jeg av at jeg nesten ikke fikk puste, hosta og måtte ha astma-spray. Etter det ble jeg liggende våken. Tittet på klokke, den gikk og gikk. Sakte men sikkert tikket den seg frem til 05.20 når jeg skulle stå opp. Og jeg sov enda ikke. Jeg var lys våken. Tror jeg duppet av ca 05.10 eller noe, for da drømte jeg om noen som skulle ta livet av noen. Men da klokke ringte da var jeg langt fra uthvilt. Og skulle på jobb til 7.30. Ikke bra. Men jeg kom meg da opp av senga og inn på badet. Fikk shinet meg litt, men så fantastisk lite uthvilt ut. Men tok på meg mitt beste "god-morgen"-smil og møtte alle barna med interesse og smil! Ja, jeg er vist god til å late som gitt :-)
Men jeg måtte ha en plan for dagen. Jeg tenkte at om jeg satte meg ned så ville jeg sovne. Så det første jeg gjorde var å drikke 3 kopper kaffe. Da var jeg passe kvalm og full av koffein. Så ble jeg vel det man kan si hyper og overtrøtt og startet en herjelek med barna. Vi har en diger "tjukkas" som barna boldtrer seg på, og der herja vi villt på morningen. Og jeg kjente at ulltrøye var L I T T varmt til sånn aktivitet. Men jeg klarte da å holde meg våken.
Sikkert noen som mener at etter så lite søvn burde man ikke gå på jobb, men det var liksom ikke et alternativ i dag. Men jeg syns jeg har hatt en morsom dag på jobb og var ufattelig glad da klokke slo 14.30 og jeg kunne ønske alle de fantastiske barna og kollegaene mine god helg!
På vei hjem måtte jeg innom butikken å kjøpe middag, og på et underlig vis havnet jeg vist innom en klesbutikk og kjøpte meg en genser!!! *sjokk*
Men vel hjemme slukte jeg en skive brd og slokna i halvannen time på sofaen.
Og nå er jeg stuptrøtt. Men Odd Ivar er på fotballkamp (!) og jeg vil gjerne se han før jeg sovner ♥ Så jeg prøver å holde meg våken litt til! Bare litt......
Men jeg hadde ikke trodd man kunne få så hovne øyne av så lite søvn. Eller så mye energi som jeg har hatt i dag. Men jeg har også følt meg litt hang-over. Uten de kjekkasen fra filme forøvrig... *humre*
Så nå GLEDER jeg meg til å pakke meg inn i dyna og forhåpentligvis sove godt og lenge. Og siden det er lørdag i morgen kan jeg jo sove så lenge jeg bare vil!!
Jo, en ting til; er det virkelig mulig å se dårlig når man blir trøtt? Jeg syns synet mitt har vært noget slørete i dag faktisk. Ekkelt.
Vel, nok om å være trøtt. *gjeeeesp*
Ha en fortreffelig helg alle søtinger, så blogges vi snart igjen ♥

1 kommentar:

salwar suits wholesaler sa...

Idag har jeg gåt rundt å følt meg slik som dette. Utrolig trøtt. home textiles sourcing expo , sourcing fabric for small business ,