Sider

9. november 2011

Sånn går no dagan....

Jadda, jadda.....
Det skjer ikke fryktelig mye her om dagen. Så jeg har ikke like mye utrolig spennende å blogge om som tidligere *hihihihihihi* For jeg lever jo som kjent et veldig spennende og utrolig aktivt liv ja... Joda, aktivt stemmer vel. Jeg trener og står i. Og går jammen ned i vekt også. I går var jeg atter en gang på veiing. Og nå har jeg gått ned 13 kg!!! Er ikke det bra??
Satt og snakket litt med min kjære ♥ om dette i går. For jeg lurer jo nå på om jeg skal ned 13 kg til, eller litt mer, eller litt mindre.... Jeg vet ikke egentlig. Jeg er ikke så veldig opptatt av å ha en såkalt perfekt vekt i forhold til høyde og sånn. Jeg er mer der at jeg vil ned til en vekt som jeg kan leve med, og som jeg ikke minst trives med! Så vi får se åssen det går etter hvert. Hvor mange kg det blir til slutt. Spennende og ikke vite egentlig. Kanskje jeg sprader rundt i en bitteliten bikini på stranden til sommeren??? Mohahha - eller ikke! Helst det siste samma hva tenker jeg! 
*****
Men til noe helt annet, jeg tror ikke jeg ser ut som pepperkakedamen på bildet over her da! Denne sydde jeg her om kvelden. Har kjøpt et sånt sett på Panduro. Vi har en lang tradisjon på at vi lager litt julepynt hvert år. Og dette blir nok et av tilskuddene mine. Det skal også være en pepperkakemann og et pepperkakehjerte med her da. I tillegg har jeg jo selvfølgelig kjøpt et sett for å sy juleUGLER!! Skulle da bare mangle, ikke sant?
Og snart skal vi gå i gang med en annen juletradisjon her i heimen. Vi lager nemlig julekort sammen jeg og min kjære ♥
Så planen er en tur til Strømmen og Bikuben på lørdag. Og turen dit var det min kjære som foreslo. Sånn bare for å ha det sagt liksom!
Men før vi kommer til lørdagen så skal jeg på miniseminar med de andre ped.lederne på jobben. Vi skal bo på hotell fra torsdag til fredag. Og min kjære skal på julebord med jobben sin på fredag.
Jadda, dagene går som vanlig her i huset.
Håper du har en superfin onsdag, og kanskje er den så bra at du legger igjen en hilsen til meg? For da tenker nemlig jeg å legge igjen en hilsen i bloggen din ser du! Om du har blogg da.... Og om du ikke har så er jo dette den perfekte mulighet for å lage seg en blogg vet du :-)

Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

Jennie sa...

Synd att du ska till strömmen just när vi är i Sverige..
Hade vart mysigt att ses snart igen :)

Elisabeth Helland sa...

tar av meg hatten for jobben du gjør med vekta..... har du lyst å dele oppskriften din med oss andre "dødlige"..hihi......mail mottaes med takk om instruksjoner...hihi...og du, den kjolen under her var KANONLEKKER!!!

Silje Abrahamsen sa...

13 kilo e jo kjæmpe bra! :)
Ha en fin dag! :)