Sider

1. januar 2012

Godt 2012

Så var vi inne i et nytt år og vi skriver 2012! Jeg syns alltid det er snålt å skrive nytt årstall jeg. Mye har skjedd i 2011. Jeg ble tante til en skjønn liten gutt <3 Vi hadde besøk fra Lofoten 3 ganger om jeg ikke tar feil. Vi kjøpte oss ny bil. Vakre Mini Cooper Countryman <3 Så hadde vi en deilig sommerferie. Som desverre fikk en tragisk slutt da en jævel gikk amok på Utøya. Navnet hans skal ALDRI nevnes i min blogg, eller komme ut av min munn! Jeg tenkte veldig på de overlevende og etterlatte i går. Egentlig alltid, men særlig i går.

Jeg håper det nye året bringer mange gode stunder og gleder til alle sammen.

Ellers i 2011 så startet jeg jakten på kiloene. Jeg klarte nesten 20 før jul. Vekta stod på minus 19 kg da jeg tok ferie. Deilig! Så bestemte jeg at i juledagene kunne jeg skeie ut litt. Og det har jeg gjort. Har spist noen julekaker, litt (ca 8 ruter) 70% sjokolade og 35 gr peanøtter. I tillegg har jeg spist dessert 2 ganger. En i går og en halv en på Big horn. Jeg er i grunnen veldig fornøyd med dette. Det er mye mindre enn jeg ville gjort ellers. Og jeg har bestemt meg for å fortsette å være fornøyd når jeg går på vekta til tirsdag...! Håper bare det ikke er så alt for mye opp da. Jeg har ikke spist noe mere mat enn jeg skulle da. Det er bare utskeielsene som er ekstra. Ja ja... Den ene desserten er forresten på bildet over. Sjokoladefondanten fra i går. Den ble perfekt og nydelig som alltid!

Ok, jeg skulle egentlig bare ønske dere alle et godt nyttår. Ikke skrive en avhandling. Vi venter middagsgjester i ettermiddag, så jeg må egentlig fortsette med de forberedelsene jeg. Ha en finfin 1. Januar alle sammen!


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

klart man har lov å kose seg litt......du vet jo "oppskriften" for å ta seg tilbake til hverdagen igjen, og der skal jeg også nå...vær du trygg.....